Antun Crotone2018

Završena je regata Optimista u talijanskom Corotoneu. Nakon 9 plovova Antun Tomašević zabilježio je odličan rezultat te u konkurenciji 154 Optmista iz cijele Europe zauzeo je 13. mjesto. Drugi naš predstavnik Luka Vuković zauzeo je 60. mjesto usprkos dvije diskvalifikacije (UFD i BFD).
Evo što nam je trener Velimir izjavio nakon regate: Na kraju sam zadovoljan sa Antunovim mjestom ukupno. Danas kada su favoriti, a tu su bili i europski i svjetski prvak, krenuli izljetati na crne zastave, Antun je ostao smiren te odjedrio vrlo dobro. Naši jedriličari izgledaju poput divova u usporedbi sa jedriličarima koji su u svjetskom vrhu te zbog toga imaju malo problema sa kutom, što je posebno došlo do izražaja po slabijem vjetru kojeg smo imali prva dva dana regate. Luku su malo poljuljale diskavlifikacije što se odrazilo na današnjem jedrenju. Regatu kad je zaradio UFD završio je na 6. mjestu. U Italiji ostajemo još dva dana koje ćemo iskorisiti za treninge. Kući se vraćamo u subotu.

Ovogodišnji Mrduja Optimist Kup održati će se od 28.-30.09.
Podsjetnik na zbivanja na lanjskoj regati: Mrduja Optimist Kup

Ovogodišnja Viška regata održati će se od 12.-14.10.
Podsjetnik na zbivanja na lanjskoj Viškoj: Viška 2017.

Ove godine Mrdujska regata će se održati 29.rujna, a u slučaju nepovoljnih vremenskih prilika rezervni dan je 30. rujna.
Link na arhivu 2017.

Crotone 2018

Od subote do utorka u talijanskom Crotoneu održava se Karnevalska regata Optimista. Na put iz našeg kluba su se zaputili Antun Tomašević i Luka Vuković u pratnji trenera Velimir Velimirovića. Jučer je trebao biti prvi dan jedrenja ali zbog jakog sjeverozapadnjaka jedrenja su odgođena. Danas je jedriličare poslužilo lijepo vrijeme te su odjedrena tri plova po vjetru do 15 čvorova jačine. Jedriličari su podijeljeni u dvije skupine. U jednoj su oni mlađi od 12 godina, a ostatak flote je u drugoj skupini u kojoj se natječu naši Luka i Antun. U konkurenciji 154 jedriličara u floti iznad 12 godina, Antun se nakon današnjeg dana nalazi na 28. mjestu, u cilj je ulazio 16., 23. i 16. Luka se nakon 32., 25. i 16. mjesta nalazi na 45. mjestu. Jedrenja se nastavljaju sutra.
Rezultati

luksa cicarelli

Jučer je Labudov jedriličarski tim pod nesretnim okolnostima zauvijek napustio Lukša Cicarelli.
Izvučen iz matične lučice krestama svježeg juga isplovio je u svom Finnu napuniti životne baterije okusom soli i ispuhati životne brige koje ga nisu štedjele.
Što se dogodilo na samom domaku istezališta možda nikad nećemo doznati, a nije ni bitno.
Sjećat ćemo se, da je pred očima prijatelja jedriličara i na njihovim rukama unatoč njihovim naporima da ga zadrže među nama, odjedrio u kolektivnu memoriju Labuda.
Sportaš do srži, sportaš ovjenčan trofejima, sportski djelatnik, prijatelj, uzor i autoritet i učitelj mladima te nadasve požrtvovan otac obitelji je ono što su nepovratno izgubili oni sa kojima je dijelio život more i vjetar.
Ostaje nam uspomena na Lukšu Cicarellija, labudaša od koljena, koji je na Labudovom putu utisnuo neizbrisiv trag.

Liga 4 kolo

Odjedreno je četvrto kolo Splitske trening lige. Na startu se okupilo 15 jedrilica. Po promjenjivom vremenu i jednako tako promjenjivom vjetru najbrža je po treći put ove godine bila posada Petit Amie kormilara Igora Piacuna. S tim su preuzeli i ukupno vodstvo u Open grupi nakon četiri kola. U THC grupi danas je najbrža bila jedrilica Sinbad kormilara Borisa Bakotića. U ovoj grupi u vodstvu je Ančica, vlasnika Mislava Šolića. Novo kolo je na rasporedu za dva tjedna, a domaćin će biti JK Strožanac.

MarijanHanzekovic

U 66. godini napustio nas je dugogodišnji član, donator kluba i vlasnik jedrilice Anadora, g. Marijan Hanžeković. Osim djelovanja u klubu obnašao je dužnost predsjednika Hrvatskog jedriličarskog saveza te u posljednje vrijeme bio član Vijeća Hrvatskog olimpijskog odbora.

Josip Miami 20181

Sa jučerašnja tri plova završena je regata Svjetskog kupa u Miamiu. Po 20-ak čvorova vjetra Josip Oluić u klasi Finn zabilježio je 13, 3 i odustajanje te je u konačnici zauzeo 18. mjesto.
Evo što nam je Josip rekao po završetku regate:
Regatom sam zadovoljan jer sam ispravljao greške na koje mi je trener ranije ukazao i tražio da ih ispravim. Isto tako bilo je i dalje nekih grešaka na kojima ću radit da ih ispravim do Europskog prvenstva u Cadizu. Brzina je u svim uvjetima bila jako dobra i konkurentna za sami vrh. Nažalost drugog dana pri prevrtanju u krmi jednog plova jarbol mi je zapeo za dno i pukao te sam taj dan izgubio plasman u dva plova. Isto tako zadnjeg dana regate u zadnjem plovu ponovno sam se se prevrnuo i zape jarbolom za dno. Kako ne bih riskirao puknuće tražio sam pomoć “rescuea” te sam bio prisiljen se povuči iz plova. Nažalost bez tri rezultata nije bilo moguće napravit bolji rezultat.
Sad sljedi povratak u Split, kratki odmor i put za Cadiz, treninzi i pripreme za nadolazeće Europsko prvenstvo u Cadizu početkom ožujka.
Pozdrav iz sunčanog Miamia.

Rezultati

Miami 20181

Nažalost iz Miamia nam ne dolaze dobre vijesti sa polja klase Finn. Po vjetru oko 20 čvorova u drugom plovu jučerašnjeg dana pri jedrenju uz vjetar Josip je slomio jarbol te nažalost ostao bez plasmana u tom plovu. S obzirom da su odjedrena tri plova također je i u trećem ostao bez plasmana što ga je u konačnici svrstalo na 19. mjesto ukupnog poretka nakon šet plovova. U prvom plovu dana zauzeo je 12 mjesto. Današnji dan je protekao bez jedrenja zbog prejakog vjetra koji na mahove puše i preko 30 čvorova.