toni-mlikota-komiska-regataCijenjeni jedriličari,

pred nama je još jedna, 20. po redu Komiška regata. Kao i svih ovih godina, organiziramo je uz veliku pomoc Komižana i Društva Višana i prijatelja otoka Visa.

Velikom broju jedriličara ova, po mnogočemu posebna regata, koju organiziramo na kraju proljeća i početkom ljeta, označava početak sezone odobalnih regata. Prve asocijacije su otvorena pučina, dobar vjetar i prve, sezonske opekotine od sunca. A, onda, Barjaci, Kneze rt i odjednom - Komiza. Stisnuta izmedju zelenih uzvisina i neba, izranja iz mora, kao iz školjke.

Zadnjih nekoliko godina, znao se je desiti i jak vjetar na povratku, koji je zahtijevao od jedriličara maksimum umijeća i vještina da završe regatu, što je pružalo taj posebni, off shore ugođaj.

Pridružite nam se. Doživite i vi čari Komiške.

Toni Mlikota
Direktor regate


JK "LABUD" – SPLIT I DRUŠTVO VIŠANA I PRIJATELJA OTOKA VISA

20. KOMIŠKA REGATA

SPLIT – KOMIŽA – SPLIT

27. SVIBNJA – 29. SVIBNJA 2011.g.

OGLAS ZA REGATU – ORC / IRC / OPEN

1. ORGANIZATOR:

20. Komišku regatu organizira Jedriličarski klub "Labud" iz Splita u suradnji s „Društvom Višana i prijatelja otoka Visa“. Regata je u nadležnosti Hrvatskog Jedriličarskog saveza.

2. PRAVILA:

Pravila jedriličarskih natjecanja 2009-2012 (RRS)

IMS Međunarodni sustav premjeravanja.

ORC Club (ORC International) sustav razvrstavanja.

RP 51 Pomični balast neće se primjenjivati za razred OPEN.

Posebni propisi sigurnosti za regate kategorije 4 – pogledati na: http://www.sailing.org/tools/documents/OSR2010Mo4101209-%5B8165%5D.pdf

Pravilnik o registraciji i verifikaciji u jedriličarstvu.

Pravilnik o reklamiranju i Dodatak Pravilniku o reklamiranju HJS.

Ovaj Oglas za regatu.

Upute za jedrenje.

Upute za jedrenje prevladavaju u slučaju nesuglasja između navedenih pravila.

 

3. REKLAMIRANJE:

Regata je kategorije C prema ISAF Kodeksu reklamiranja. Organizator regate

može zahtjevati da krstaši nose reklamu sponzora regate na prvih 20% duljine trupa.

 

4. PRAVO SUDJELOVANJA:

Krstaši s valjanom ORC svjedodžbom razvrstavanja.

Krstaši s valjanom IRC svjedodžbom razvrstanja.

Klasa MINI TRANSAT te Sportske jedrilice i Krstaši jednotrupci duži od 7,50 m preko svega.

 

5. SKUPINE I RAZVRSTANJE:

RO će nakon zaključenja prijava svrstati krstaše razreda ORC u najviše 3 skupine. Kriterij za razvrstavanje po skupinama biti će GPH.

IRC će jedriti kao jedinstvena skupina

RO će po zaključenju prijava svrstati krstaše razreda OPEN u najviše 5 skupina . Kriterij za razvrstavanje po skupinama biti će LOA.

Razvrstavanje po skupinama ne može biti temelj za zahtjev za ispravak.

 

6. PRIJAVE:

Predprijave na obrascima koji se mogu dobiti u kancelariji kluba ili on-line preko http://www.jklabud.hr/regate/komiska-regata mogu biti upućene telefaksom, e-mailom ili osobno uručene u kancelariju organizatora najkasnije do:

 

ČETVRTKA 26. svibnja 2011. u 14:00 sati.

 

7. STARTNINA:

Startnina se može uplatiti u gotovini prilikom registracije ili bankovnim transferom.

Bankovne transfere nasloviti na: J.K. Labud Split – SOCIETE GENERALE SPLITSKA BANKA d.d. – Žiro račun broj 2330003-1100045266 s naznakom - Startnina za «Komišku regatu».

Duljina (LOA) metara

Iznos kn

Do 9,09

250,0

Od 9,10 do 11,07

350,0

Od 11,08 do 13,44

450,0

Od 13,45 do 16,30

550,0

Preko 16,31

650,0

Organizator nije odgovoran za bilo koje troškove uzrokovane ne prihvaćanjem prijave ili eventualnim otkazivanjem natjecanja.

Organizator može prihvatiti zakašnjele prijave uz naplatu dvostruke startnine.

8. REGISTRACIJA:

Svi krstaši sudionici moraju se preko svog predstavnika registrirati i potpisati prijavu u uredu regate koji će biti otvoren u prostorima JK Labud od 09:00 do 18:30 sati dana 26. svibnja 2011. Prilikom registracije moraju se predati slijedeći dokumenti ili njihove fotokopije:

Valjana ORC svjedodžba razvrstavanja izdana najkasnije 26.05.2011.

Valjana IRC svjedodžba razvrstavanja izdana najkasnije 26.05.2011.

Plovidbena dozvola za razred OPEN.

Kormilareva verifikacija.

Izjava o preuzimanju odgovornosti, s popisom posade i putnika ispravno ispunjena i potpisana.

Dokaz o uplaćenoj startnini.

RO može u iznimnim slučajevima prihvatiti prijavu jedrilice koja nije predala sve potrebne dokumente. Krajnji rok za predaju istih biti će definiran ograničenjem prosvjednog vremena za dan 27.05. Ovo mijenja pravilo 78.2 RRS-a.

 

9. FORMAT NATJECANJA:

Jedrit će se dvije navigacijske etape. Prva navigacijska etapa SPLIT – KOMIŽA bodovat će se kao prvo jedrenje. Druga navigacijska etapa, KOMIŽA – SPLIT bodovat će se kao drugo jedrenje.

 

10. PROGRAM:

ČETVRTAK 26.05.2011.

Dolazak natjecatelja, registracija i pregled krstaša. Sastanak kormilara u 20:30h.

PETAK 27.05.2011.

Prvo navigacijsko jedrenje SPLIT – KOMIŽA preko Maslinice - duljina 36 Nm.

9:00h – ZAJEDNIČKI START za sve skupine tri razreda.

SUBOTA 28.05.2011.

Eventualni domjenak u organizaciji Društva višana i prijatelja otoka Visa te Poglavarstva grada Komiže, održati će se u večernjim satima.

NEDJELJA 29.05.2011.

Drugo navigacijsko jedrenje KOMIŽA - SPLIT preko Maslinice - duljina 36 Nm.

9:00h – ZAJEDNIČKI START za sve skupine tri razreda.

20:30h – proglašenje pobjednika s podjelom nagrada (prostorije JK "LABUD")

Organizator zadržava pravo izmjene programa i formata natjecanja.

11. PREGLED KRSTAŠA:

Krstaš može biti pregledan u svakom trenutku od strane Regatnog odbora.

Popis opreme za pregled nalazi se u prilogu

 

12. UPUTE ZA JEDRENJE:

Upute za jedrenje biti će dostupne prilikom registracije.

 

13. BODOVANJE:

Primijenit će se sustav niskih bodova prema dodatku A RRS-a koji će eventualno doživjeti modifikaciju Pravila A 8.2.

14. NAGRADE:

Za krstaše razreda ORC:

  • Tri najbolja krstaša u generalnom poretku razreda ORC (bodovno)
  • Prvoplasiranom krstašu u svakoj skupini (bodovno)
  • Drugoplasiranom u skupini od najmanje 6 krstaša (bodovno)
  • Trećeplasiranom u skupini od najmanje 9 krstaša (bodovno)

 

Za krstaše razreda IRC:

  • Prvoplasiranom krstašu razreda IRC (bodovno)
  • Drugoplasiranom ukoliko se prijavi najmanje 6 krstaša (bodovno)
  • Trećeplasiranom ukoliko se prijavi najmanje 9 krstaša (bodovno)

 

Za krstaše razreda OPEN:

  • Najbolji krstaš u generalnom poretku razreda OPEN (bodovno)
  • Prvoplasiranom krstašu u svakoj skupini (bodovno)
  • Drugoplasiranom u skupini od najmanje 6 krstaša (bodovno)
  • Trećeplasiranom u skupini od najmanje 9 krstaša (bodovno)

Prijelazni pehar «Društva Višana i prijatelja Otoka Visa» kojeg će osvojiti najbrža jedrilica prema kriteriju ukupnog jedrenog vremena u konkurenciji svih razreda (ORC, IRC i OPEN)

 

15. NAUTIČKE KARTE:

Upute za jedrenje mogu se pozivati na slijedeće nautičke karte Hidrografskog instituta Republike Hrvatske: 153; 100 -21; 100 -22; MK – 16 i MK – 17.

 

16. MEDIJSKA PRAVA:

Natjecatelji, vlasnici jedrilica i njihovi gosti daju Organizatoru sva prava korištenja fotografija i video zapisa osoba i jedrilica tijekom regate u medijima, uključujući reklame te press materijale za bilo koje druge promidžbene aktivnosti ili press obavijesti.

17. OSLOBAĐANJE OD ODGOVORNOSTI:

Svi natjecatelji sudjeluju u regati na svoj rizik i odgovornost. Organizator, JK Labud, Društvo Višana i prijatelja Otoka Visa, HJS, i bilo koja druga strana uključena u organizaciju „Komiške regate“ ne preuzimaju nikakvu odgovornost za ozlijede, nezgode, smrt, gubitak ili štetu koja se može dogoditi osobama, SJ/krstašima ili opremi kako na kopnu, tako i na moru kao posljedica sudjelovanja u ovoj regati. Potpisom Izjave o preuzimanju odgovornosti i prijave za regatu, svaki vlasnik ili njegov predstavnik prihvaća ove uvjete. Natjecatelje se upozorava na ISAF-ovo temeljno pravilo 4: Odluka startati ili ne, odnosno nastaviti natjecanje, isključiva je odgovornost jedrilice.

 

18. PRIVEZ:

Organizator ne osigurava privez niti garantira za sigurnost plovila na vezu u Splitu i Komiži.

 

19. DODATNE OBAVIJESTI:

Za sve dodatne obavijesti molimo kontaktirajte:

Jedriličarski klub "Labud" – Uvala baluni 9, 21000 SPLIT – HRVATSKA,

Tel/fax 021/398-218, e-mail: regatta@jklabud.hr web page - http://www.jklabud.hr /

 

Split, 23. ožujka 2011. god. Organizacijski Odbor