Prijave su gotove, uskoro će se objaviti startna lista. U tijeku je sastanak kormilara.
17:10 Privremeni Rezultati OPEN po skupinama Rezultati ORC 1 etapa
16:40 Na vidiku više nema ni jedne jedrilice - prvu je etapu dovršilo 122 učesnika Viške regate
16:15 U cilju 127 jedrilica - objavili smo prolaz prvih 100
15:45 99 jedrilica u cilju - objavili smo prolaz prvih pedeset
15:30 U cilju je dosada preko 80 jedrilica - Rezultati
15:00Na cilju gužva a regatni odbor je započeo kontrolu opreme na jedrilicama koje su dovršile 1. etapu.
14:40 PRVIH DESET JEDRILICA U CILJU - Rezultate objavljujemo ovdje
14:29 Ola
14:25 Cassali u cilju
14:05 Shining Umago u cilju
13:40 Regatni odbor postavlja plutaču pred Češkom Vilom - za manje od sat vremena očekujemo pobjednike prve etape.
13:10 Od Vodnjaka do Visa preko deset čvorova maestrala. Nadamo se da će većina jedrilica dovršiti prvu etapu.
13:00 Pred vodećim jedrilicama je sve je jači maestral. Vodi Shining koji se približava Vodnjaku.12:30 Shining Umago s drifterom drži smjer prema Vodnjacima i s brzinom oko 4.5 čvora polako prelazi u vodstvo. Angelo Rosso ne može držati isti kut i pada prema Hvaru. Na zapadu se nazire nešto vjetra kojem se nada skupina koju predvodi Black Mistery a čini nam se da ga prati Marina Kaštela koja se morala probijati kroz flotu nakon lošeg starta.
12:20 Iako se na moru nazire tek poneki reful Angelo Rosso praćen Shiningom vozi gotovo s 5 NM brzine. Da li se prognoze o taktički boljoj istočnoj ruti ostvaruju?
12:00 Flota se podijelila na istočnu i zapadnu skupinu. Na lijevoj strani koja drži smjer prema Vodnjacima izdvojio se Angelo Rosso a tu je i Branko, Anadora te favorit Shining Umago. Na desnoj strani daleko na zapadu je Black Mistery ispred većine flote. Za sada nam se čini da je lijeva strana u prednosti... 11:05 Startalo se po laganom jugozapadnjaku - tek dva tri čvora. Veliku gužvu na zapadnoj plutači iskoristila je jedrilica Black Mistery koja je na lijevim uzdama nakon starta u sredini linije preuzela vodstvo. Mnogi "favoriti" su zaglavili u gužvi na plutači. Na horizontu zasada bonaca...
10:30 Trenutni uvjeti pola sata pred start - bonaca. Postavljena je startna linija , duljina ovako skraćene rute iznosi 16.7 NM.
9:00 Start je prema najavi izmješten ispred uvale Livka na Šolti a planiran je za 11:00.
U regatnom Uredu 68. Viške regate vlada velika gužva jer je zaprimljeno blizu 140 predprijava što je vrlo blizu limita maksimalnog broja od 150 jedrilica nakon kojeg će se prijave zatvoriti.
Tonči Antunović predsjednik RO: Viška regata je već godinama prihvaćena među pravim jedriličarima kao najbolja i najmasovnija višednevna regata na Jadranu. Predprijave su tekle uobičajeno i već danas po njihovom broju možemo reći da će i ovogodišnja Viška regata biti pravi spektakl pod jedrima. Nekim jedrilicama smo za sada odbili prijavu dok ne zadovolje sve uvjete za sudjelovanjem i mislim da je pored toga ostalo još mjesta za samo desetak brodova. Konačna startna lista će se objaviti u četvrtak nešto poslije 20.00 sati. Ove godine ćemo uvesti i jednu novinu, a to je da će se osim ukupnih pobjednika u grupama i po skupinama i posebno nagraditi najbrži brod regate.
Lijepo i toplo vrijeme garantira ugodno jedrenje do Visa, a bogati program na Visu garantira i svim sudionicima dobru zabavu.
Potrudili smo se i ovogodišnje Viške regate, njenog 68. izdanja, da ta tri dana regatavanja ne prođu samo u nadmetanju na moru i jedrenju, već da ih obilježi i vrhunska zabava na kopnu. U uobičajenom sportskom natjecanju u kojem se treba iskazati na navigaciji dugoj 28 nautičkih milja, prvo u petak (19. listopada) sa startom u 9 sati podno splitskog Sustipana pa kroz Splitska vrata prema cilju u luci Vis, te to isto ponoviti i u nedjelju samo u obrnutom smjeru.
No osim nadmudrivanja i sa protivnicima, a broji ih se već blizu 150 jedrilica, te i sa vremenskim uvjetima – za sada kiše nema na vidiku, bit će tako i odlične zabave. Jer domaćini, stanovnici grada Visa, ali i cijelog otoka nekako upravo s ovom regatom koja ima i onaj prefiks – muška, okončaju turističku sezonu.
- Potrudili smo se unatoč ovim recesijskim vremenima za još bolji društveni život na Visu tijekom održavanja same regate. Već tradicionalno sve posade prolaskom kroz cilj, u hotelu Tamaris na samoj rivi čeka za okrjepu i mornarski fažol. Očekuju nas i brojne degustacije autohtonih viških i jela i pića, koje već godinama prirede učenici viške srednje ugostiteljske škole, dok nas vrhunac zabave čeka u subotu – doznajemo od Tonija Mlikote, direktora Viške regate, u ime organizatora splitskog kluba Labud.
Uz labudaše, svesrdnu organizacijsku podršku daje i Grad Vis, pa Turistička zajednica Visa, tvrtka ISSA Adria nautika odnosno Luka Vis, kao i članovi JK Vis.
- Subota će tako osim tradicionalne regate koja se u trokut vozi u samoj luci, imati i još jedno nadmetanje i to u dugom pušenju cigara. Radi se o prvom Otvorenom prvenstvu Visa koje organizira Cigar klub Mareva, a pobjednik osim nagrada Dalmacijavina, osvaja i vizu za nastup na 4. Svjetskom prvenstvu u dugom pušenju cigara – niže Mlikota daljnja događanja, među kojima ne smijemo zaboraviti ni subotnji party.
Na viškoj rivi će se svi jedriličari i zaljubljenici u ovaj sport, ali i njihovi gosti kao i otočani na tren vratiti u one legendarne 80-godine i to na Muso-lini partyju. Splitska tvrtka Dalmacijavino će se pobrinuti za degustaciju njihovog prepoznatljivog branda: Pića vaše i naše mladosti – Pipija! A mix Pipija i vina Merlot barique daje i taj neponovljivi okus musolinija.
Ovo sve će naravno biti i uvod u subotnju večernju zabavu koju režira Turistička zajednica Visa, a mi samo smijemo otkriti kako će biti svega blaga za nepca.
Uz ove zabavne, kopnene ritmove ipak ne smijemo zaboraviti kako je Viška regata ipak nadmetanje za prave morske vukove, jer odavno ta navigacija od Splita do Visa i natrag ima status ultimate sailing utrke, a podsjećanje koliko treba snage i znanja, uz izdržljivost dakako je i ona minula regate 2011. godine. Tada se u prvoj etapi do Visa brojilo i puknutih jarbola, rasparanih jedara ali i padanje u more članova jedne posade, koje je jedan val jednostavno pomeo iz kokpita.
Dva tjedna nakon 81.Mrduje jedriti ćemo 68.Višku regatu.
Ovo je vrijeme kada mnogi svoje urede sele na jedrilice gdje u ugodnoj atmosferi ugovaraju „zimske“ poslove.
Drugi pak, regatu vide kao izvrsna mogućnost team buildinga.
Ipak, najviše je onih koji jednostavno žele sezonu zaključiti ovom regatom i uz pregršt dobrih uspomena čekati iduću godinu koja vrlo često počima opet sa Labudom i Visom na Komiškoj regati.
Bilo kako bilo, svatko pronađe nešto za sebe zbog čega Viška regata iz godine u godinu broji sve više sudionika.
Stoga ne čekajte, ispunite on-line pred prijavu kako bi od 19. do 21. listopada zajedno uživali.
Poštovane jedriličarke i jedriličari,
Iako je 67. Viška regata već za nama, vjerujem da će je mnogi od nas odjedriti ponovo. Po tko zna koliko puta ćemo je se prisjetiti u našim sjećanjima i našim uspomenama. Pogotovo ove zime, uz vrući čaj ili punč, ponovo ćemo je jedriti i pitati
se, bi li ostvarili bolji rezultat da smo virali ranije, da nismo odabrali stranu koju smo odabrali. Da li bi bilo bolje da smo napravili ovo, ili ono i tako.. sve do nove Viške.
Bilo je vjetrovito, bilo je mora, bilo je pucanja jarbola i jedara, prevrtanja jedrilica, ljudi u moru.., svega onoga sto daje draž jednoj pravoj, muškoj, off shore regati.
Na žalost, bilo je i šteta, za koje se nadam da će biti brzo sanirane i otkolonjene. Medutim, i one su sastavni dio jedne ovakve regate. S naše strane, napravili smo sve, da što bolje osiguramo regatu i njene učesnike.
Stoga bih se ovim putem želio zahvaliti ljudima koje obično ne vidite. Oni ostaju u sjeni reflektora i medijske pompe, a bez njih bi Viška regata teško dosegnula ovaj nivo koji ima.
Tonći Antunovic Graja
Rudolfa Širola Kliškić
Damir Skelin
Vedran Mandić
Goran Martinović Orca
Ana Višić
Stevo Koplić
Čedo Perić
Bogdan Dumanić
Boris Koštić
Goran Urlić
Mario Stipinović
Ivo Radica
Ivo Fjamengo
Jelica Lincir
Andrija Peribonio
Maksim Bašić
posada broda Poišan Lučke Kapetanije Split
Hvala vam! Bez vas, ova regata ne bi bila ista..
Ispričavam se, ako sam nekoga nehotice zaboravio spomenuti.
Kap. Toni Mlikota
Predsjednik OO i Direktor Viške regate

Prognoza par dana prije regate ukazivala je kako će ovogodišnja Viška regata biti prava ''muška'' regata sa dosta vjetra na kojoj će sudjelovati samo najhrabriji i najspremniji jedriličari. Naravno, oni koji to nisu, uspjeli su plasirati u javnost dezinformaciju o otkazivanju regate, tako da je četvrtak (dan prije regate) uglavnom protekao u demantiranjima takvih glasina od strane O.O. Viške regate.
U petak, na dan regate ujutro u 7.30 sati, pri postavljanju startne linije ispod Sustipana puhala je bura 18 čvorova i koja u niti jednom trenutku nije bila jača od 24 čvora što je ukazivalo kako će prva etapa do Visa biti vrlo brza. Na žalost u toj etapi došlo je i do nekoliko havarija u kojoj su dvije jedrilice ostale bez jarbola, dvije bez kormila, a prevrtanje jedrilice PAIKEA rezultiralo je sa osam osoba u moru, koje je na svu sreću ukrcala kod sebe posada jedrilice POLAR 2 nakon što su spustili jedra i vratili se po unesrećene. Osim tih par jedrilica koje su doživjele havariju, svi ostali sudionici su došli sigurno do Visa, a posljednji brod u cilju u Vis stigao je u 15 sati. U prvoj etapi najjači refuli bure dosezali su do 36 čvorova, a bili su upravo u Splitskim vratima i nakon njih.
Regata LUKA VIS OPEN koja se održala u subotu privukla je samo sedam jedrilica, koje su po laganom sjeveroistočnom vjetru odjedrile dva plova u Viškoj vali. Pobijedio je CROATEL ONE ispred Mareusa.
Druga etapa Viške regate, od Visa do Splita, startala je u nedjelju po jakoj buri koja je u početku puhala 21 čvor, ali kako su se jedrilice približavale Splitskim vratima vjetar je na momente jačao i okretao na trenutke na istočnjak koji je opet ispred i u samim Splitskim vratima dosezao i 36 čvorova. Do cilja u Splitu vjetar je oslabio, a izmjenjivali su se bura i levanat po kojima je većina jedrilica ušla u cilj.
Htio bi se osvrnuti na neke detalje u samoj regati, prije svega mislim na nesavjesno ponašanje većine jedriličara kada je u pitanju sama sigurnost na moru i nekorištenje sigurnosnih pojaseva, a posebno oštro osuđujem sve one koji su po ovim uvjetima jakog vjetra u posadi imali bez pojasa osobe mlađe od 18 godina.
Također, veliki broj jedrilica nije tijek regate pratio preko VHF stanice, što je rezultiralo da je četiri jedrilice prošlo neposredno pored osoba u moru, a da ih nisu primijetile što je vrlo razočaravajuće za sve nas jedriličare, ali i dokaz kako mnogi još nisu prihvatili osnove ponašanja na moru.
Nadam se kako će velikom broju sudionika iskustvo sa ovogodišnje Viške regate mnogo značiti, a u svoje ime mogu reći kako meni osobno zasigurno hoće.
Predsjednik R.O.-a Tonči Antunović

67.VIŠKA REGATA- SNAŽNA BURA PRATILA JEDRILIČARE I PREMA SPLITU
Na drugoj etapi 67.Viške regate, , flota krstaša prkosila buri, i bez lomova uz poneko isparano jedro. te nešto odustajanja, uspješno završila regatu u Splitu.
Ovogodišnja 67.Viška regata od samog starta ispred Splitske luke, opravdala je epitet spartanskog jedriličarskog spektakla u kojem sudjeluju samo najhrabriji i najspremniji. Po snažnoj buri koja je regatu pratila tijekom oba plova, preko 1000 jedriličara na 140 krstaša. osjetilo je sve užitke jedrenja u ekstremnim uvjetima.
Da podsjetimo, odmah nakon starta u petak zaredali su pozivi regatnom odboru. Počelo je s lomom jarbola i odustajanja jedrilice MEGAENERGIJA sa slovenskim skiperom Urošom Žvanom, potom nakon izlaska iz Splitskih vratiju NEMIR V, legendarnog Branka Širole također slomljenog jarbola završava regatu. Potom se jedrilica PAIKEA prevrće i ima ljudi u moru. Gumenjak RO i jedrilica POLAR 2 priskaču u pomoć ostatku posade, a onda pred VISOM jedrilica Paula i još jedno prevrtanje, srećom ponovno bez posljedica.
Veliki Viharnik stigao prvi u cilj u Visu u 11:40 sati. Na suncem okupanoj rivi dočekali su ga brojni Višani i gosti Visa, a u 16:33 i posljednja jedrilica je prošla ciljnu ravninu. Unatoč brojnim lomovima i prevrtanjima, nije bilo ozljeda među jedriličarima i prva etapa je uspješno privedena kraju.
Issa Adria nautica se pokazala kao odličan domaćin jedrilicama, dok se za dobar provod jedriličara, pobrinula Turistička zajednica i Grad Vis, dobro pripremljenim zabavnim programom i autohtonom gastro i enološkom ponudom otoka. Subota je bila rezervirana za regatu u viškom portu, a start druge etape VIS – SPLIT, dan je točno u 9.00 sati u nedjelju. Jedrilo se po snažnoj buri koja je zadavala silne probleme jedriličarima, ali ovaj put nije bilo lomova i prevrtanja, no bilo je otkazivanja kormila, uništenih jedara i odustajanja, i to ponajviše u Viškom kanalu gdje su uvjeti za jedrenje bili iznimno zahtjevni.
Na vodećoj poziciji u drugoj etapi izmjenjivali su se maxi krstaš Marina Kaštela i Veliki Viharnik. Sve od Splitskih vrata trajali su pokušaji trajnog preuzimanja vodstva od strane Velikog Viharnika koji je ipak uspio učvrstiti vodeću poziciju i zadržati je do ulaska u cilj u Splitu.
Tako je slovenska posada na čelu s Dušanom Puhom, osim što je u oba plova prva ušla u cilj, postala i pobjednik 67. Viške regate po OPEN sustavu natjecanja. Dok je pobjednik po ORC-u jedrilica MAREUS s kormilarom Krešimirom Djakulovićem.
KONAČNI REZULTATI 67. VIŠKE REGATE
OPEN
1. VELIKI VIHARNIK – JK PIRAT, kormilar Dušan Puh, 2. ANADORA – JK LABUD ,kormilar Mate Arapov, 3. MARINA KAŠTELA i 3. JK MARINA KAŠTELA, kormilar Joško Berket
ORC
1. MAREUS – JK SPINUT, kormilar Krešimir Djakulović.,2. JONATHAN 3 – JK Trogir, kormilar Igor Hrelja i 3. ALL FOR ONE – JK LABUD, kormilar Karlo Kuret