-
Paiška regata
Labudov vozni park brojniji za novi Hyundai H1

All for ONE (JK Labud) nastupa na ORC Svjetskom prvenstvu

Završilo i SP Finnova, Josip Olujić 34.
Završilo SP, Luka 15., Milan 29., a Aron 44.
Sanacija terace iznad Labudovog doma
Teraca bi nakon toga trebala konačno biti kvalitetno zaštićena, a klupske prostorije sigurne od prodora vlage i vode do daljnjega. Uostalom, sve će biti jasno ove zime, a važno je napomenuti da garancija na radove iznosi 5 godina. Nakon završetka hidroizolacijskih radova, klime će biti vraćene na svoje mjesto, a i ograda će biti uređena i obojana, u svakom slučaju: "Za Mrduju spremni."
Mare uvjerljivo prva
Ovogodišnji Labud Classic uspješno je priveden krtaju. Start prve etape koji je uslijedio u subotu u 12:30 te je zbog laganog vjetra oglašen s punte Čiova. Prva u cilj u Milni stigla je Mare sa kormilarom Duškom Mrduljašem koji je rutu prevalio za 2:02:06. Ovu su etapu odjedrili svi učesnici. Po dolasku u Milnu jedriličari su se dobro zabavili ponajviše zahvaljujući veseloj posadi sa broda Papillon. II etapa bila je "teža". Razlog je bio nedostatak vjetra zbog kojeg je pobjedniku Mari do cilja trebalo 3:11:50. 5 od 12 jedrilica nisu završile regatu. Budući da je krstaš Saracen odlučio ne jedriti start II etape oglašen je upravo sa istog. To je ujedno i jedan od razloga njegova ne sudjelovanja. Posljednji u splitsku luku uplovio je L'A'V sa kormilarom Vladimirom Kliškinićem kojem je do cilja trebalo 7:07:37. Ovaj je natjecatelj ipak nagrađen i to nagradom Fair Play. Naime, po prolasku ciljne linije L'A'V (Kliškinić) vratila se po PAPILLONA kojem bi zbog nedostatka vjetra i kvara na motoru trebalo još dugo za povratak u matičnu luku. Posada Papillona odužila se svima još jednom veselom zabavom na proglašenju uz zvonki glas Pave Bonačića i još razigraniju Danijevu harmoniku.
Drugi dan finala polovično
Kako nam je javio Milan, koji se osvrnuo na jučerašnji i današnji dan: evo , prvi dan finala, imao sam jednu dobru regatu, a drugu loš start što je rezultiralo jako lošim rezultatom. Danas jedan dobar start i jedna dobra regata, koja je mogla bit i bolja, a drugu sam imao solidan start, ali sam nekako ostao u sredini i sve je bilo kao blizu, u igri, a na kraju okrenuo prvu oznaku 3 od zada i onda se probija do 20-og šta je bilo dobro u konačnici. Općenito, mislim da je trebalo više riskirat na startu, šta je teško jer je uvijek kontra kurenat. Sutra je zadnji dan i bez obzira na protekle dane, treba dati sve od sebe da konačni plasman bude što bolji.
Milan usprkos diskvalifikaciji i drugom penalu u zlatnoj grupi
Završile kvalifikacije na SP Lasera, čeka se prosvjed
Stranica 280 od 322