HAna Burgas 20184

Po vjetru 15-20 čvorova odjedrena su nova tri plova na EP za klasu 470 u Burgasu. Naše cure Hana i Ana u cilj su danas ulazile 24., 19. i 25. te nakon šest plovova zauzimaju 28. mjesto.
Za izjavu smo zamolili trenera cura Gorana Martinovića: Iza nas je iscrpljujuči dan na moru. 5 sati po preko 15 čvorova vjetra. S obzirom na veliku pauzu zbog Hanine ozljede treći plov je bio nešto lošiji jer su se cure mnogo fizički potrošile u prethodne dvije. Ovu regatu gledamo isključivo kao trening, marljivo zapisujemo sve greške ali i dobre stvari kojih je sve više. Bitno nam je da svaki dan napredujemo i smanjujemo broj grešaka. Sve cure protiv kojih jedrimo na ovoj regati su dugogodišnje učesnice ovakvih natjecanja. Večini je ovo 4-5 regata ove sezone dok je nama prva. Također je curama ovo i prva prava seniorska regata u ovoj klasi.

HAna Imperia20172

Po istočnjaku oko 10 čvorova započela su jedrenja na EP za klasu 470 u Burgasu. Nakon jučerašnjeg slabog i promjenjivog vjetra koje nije dozvolilo jedrenja danas su odjedrena tri plova. Naša posada Hana Dragojević i Ana Zelić zabilježila je 28., 28., i 23. mjesto te se nakon 3. plova nalaze na 28 mjestu. Sutra su u planu nova tri plova, a prognoza je slična današnjoj.

Luka Clivo cup20181

Nakon Zadra i Splita treća kriterijska regata za stastav reprezentacije održala se ovaj vikend u Poreču. Po uvjetima uglavnom slabog vjetra odjedreno je ukupno 5. plovova. Naši Optimisti zauzeli su sljedeći plasman: Luka Vuković 19., Antun Tomašević 32 i Marin Ljubičić 38. Pobjednik ove regate je Josip Tafra iz JK Omiš.

Kriterijska ljestvica

HAna Burgos 20181

Premjeravanjem i probnom regatom započela su događanja na Europskom prvenstvu za klasu 470 kojom je domaćin Burgas u Bugarskoj. Naš klub na ovoj regati prestavlja posada Hana Dragojević i Ana Zelić. Sutra su u planu prva dva jedrenja, a prema prognozi za očekivati je umjeren vjetar istočnog smjera. Našim curama želimo puno uspjeha. Regata traje do 24.05.

Elena La Rochele 20183

Nakon ukupno 10. jedrenja, koliko je i organizator planirao, proglašeni su rezultati za klase Laser Radial i Sandard na Europskom prvenstvu koje je završilo u La Rochellu. Elena Vorobeva se tako plasirala na 42. mjestu ukupnog plasmana odnosno 35. europljanka u klasi Laser Radial. Dominik Perković svoju regatu je završio na 120. mjestu ukupno, odnosno kao 83. europljanin. Našim jedriličarima želimo sretan povratak kući.
Rezultati Laser Radial

Rezultati Laser Standard

Dome ISAFYouth2017

Dva plova odjedrena su danas na Europskom prvenstvu klase Laser. Sa njima su otvorena finalna jedrenja. Elena Vorobeva je u zlatnoj skupini Laser Radiala te je danas ubilježila 41. i 23. ulazak u cilj što je svrstalo na 40. mjesto ukupnog poretka. Dominik Perković jedrenje je nastavio u brončanoj skupini klase Laser Standard te sa 21. i 14. ulazom napredovao na 119. mjesto. Jedrenja se nastavljaju sutra.

Rezultati Laser Radial

Rezultati Laser Standard

Elena La Rochele EP 20181

Sa nova dva plova nastavljeno je Europsko prvenstvo za klasu Laser u La Rochellu. Nakon šest odjedrenih plovova u klasi Laser Radial Elena Vorobeva zauzima 36. mjesto, danas diskvalifikacija u petom plovu i 17.mjesto u šestom. U klasi Laser Standard Dominik Perković je 122. danas 39. i 38. Zaključno sa šestim plovom završene su kvalifikacije. Elena nastavlja natjecanje u zlatnoj, a Dominik u brončanoj.
Rezultati Radial

La Rochelle EP Laser 2018

Po 20-ak čvorova vjetra i visokim valom nastavljena su jedrenja na Europskom prvenstvu u La Rochellu. Naša predstavnica u klasi Laser Radial Elena Vorobeva dojedrila je danas do 15. i 7. mjesta te u ukupnom plasmanu napredovala na 33. mjesto. U klasi Laser Standard također su odjedrena dva plova, a Dominik Perković plasiran je na 122. mjestu danas 36. i 39. Sutra po prognozi je malo slabiji vjetar od 15-20 čvorova. Evo što nam je Elena izjavila nakon današnjeg jedrenja:
Danas je bilo dosta vjetra od 18 do 22 čvora dodatno sa valom. Imala sam bolji dan nego jučer ali mi je bilo mnogo teže fizički zbog nezaliječene prehlade koju sam pokupila prije regate. U orcu zbog manjka snage nisam išla baš najbrže ali bi većinu nadoknadila u krmu gdje sam imala dobru brzinu. U prvom plovu sam također izgubila nekoliko mjesta jer sam prevrnula brod ali zato drugi plov sam imala sve pod kontrolom.
Rezultati Radial

Elena La Rochele 20182

U francuskom La Rochellu danas je započelo Europsko prvenstvo za klasu Laser. Po zapadnom vjetru jačine 10-ak čvorova odjedrena su dva plova za klase Radial i Standard. U Klasi Laser Radial Elena Vorobeva ubilježila je 21. i 23. ulaz te se nalazi na 40. mjestu. Natječe se ukupno 93 natjecateljice podjeljene u  dvije grupe. U klasi Laser Standard Dominik Perković se nalazi na 126. mjestu, danas 38. i 45. Natječe se ukupno 160 natjecatelja iz cijeloga svijeta podjeljenih u tri grupe. Zadnji dan kvalifikacija je 09.05., a finalni plovovi bi trebali usljediti od 10.05.
Rezutati Radial

Labudovi tići

U organizaciji JK Zente odjedrena je regata zaštitnika grada Splita Sv. Duje. Najbrža po realnom vremenu bila je nova jedrilica našeg člana Lea Lemešića sa Ivanom Kljakovićem Gašpićem na kormilu. Posadu jedrilice su sačinjavali trenutno aktivni jedriličari u malim klasama, kao i oni malo stariji potekli iz našeg "Hangara". Čestitamo Leu na prinovi, a Ivanu i posadi na pobjedi te puno uspjeha na sljedećim natjecanjima.
Odličan nastup Labudovi jedriličari upotpunili su i Bob'n'Rock Jere Vidovića pobjedom u grupi 5, u grupi 4 Nora, Serđa Stubnje zauzela je 3. mjesto, u grupi 3 Janska II, Srđana Ninčevića zauzela je drugo mjesto, a u grupi 2 Fugu, Damira Kraljevića drugo mjesto i Filomena, Božidara Radića treće.
Čestitamo svim našim članovima na odličnim rezultatima!